Jak złożyć reklamację?

Doskonała jakość obsługi klienta jest dla KUKE Finance S.A. priorytetem. Dlatego wszystkie zgłoszenia szczegółowo analizujemy, by nasze produkty oraz proces obsługi spełniał najwyższe wymagania klientów. Reklamację związaną ze świadczonymi przez KUKE Finance S.A. usługami można złożyć: ,

  • telefonicznie, pod numerem Infolinii +48 22 233 07 08
  • elektronicznie, poprzez formularz dostępny poniżej compliance@kuke-finance.pl
  • listownie, na adresy siedziby KUKE Finance S.A., ul. Krucza 50, 00-025 Warszawa.

Każda reklamacja powinna zawierać informacje, które pomogą zidentyfikować jej autora (nazwa firmy, numer telefonu, adres e-mail). W miarę możliwości w treści reklamacji należy również podać numer umowy, której reklamacja dotyczy, co umożliwi sprawniejszy przebieg procesu rozpatrywania zgłoszenia.

Jak rozpatrujemy reklamację?

  • Odpowiemy na reklamację bez zbędnej zwłoki, jednakże nie później niż w terminie 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. Na Państwa życzenie potwierdzimy otrzymanie reklamacji.
  • Jeżeli udzielenie odpowiedzi w powyższym terminie nie jest możliwe, zostaną Państwo powiadomieni w terminie do 30 dni od daty wpływu reklamacji o przyczynach opóźnienia, okolicznościach podlegających dalszemu wyjaśnianiu oraz o przewidywanym terminie udzielenia odpowiedzi, nie dłuższym jednak niż 60 dni od daty wpływu reklamacji.
  • Odpowiedź na reklamację otrzymają Państwo na piśmie przesłanym listem poleconym albo na wniosek zgłaszającego w formie elektronicznej na wskazany adres poczty elektronicznej (e-mail).
  • Po wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego, spór może być skierowany na drogę pozasądowego rozwiązywania sporów, a w przypadku osób fizycznych do Rzecznika Finansowego (szczegółowe informacje i dane kontaktowe dostępne są na stronie internetowej: www.rf.gov.pl). Rzecznik Finansowy jest uprawniony do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów między klientem a podmiotem rynku finansowego, o którym mowa w Ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym.
  • W przypadku nieuwzględnienia roszczeń wynikających z reklamacji mogą Państwo wystąpić również z powództwem przeciwko KUKE Finance S.A. do sądu powszechnego, według właściwości ogólnej albo przed sąd właściwy dla miejsca zamieszkania lub siedziby firmy.  
  • Skarga niebędąca reklamacją może być wniesiona w dowolnej formie (pisemnie, ustnie lub elektronicznie, w tym poprzez formularz zgłoszenia dostępny poniżej) w sposób umożliwiający identyfikację osoby wnoszącej i przedmiot skargi niebędącej reklamacją.